My photographic practice explores processes of archiving - both of material objects and people as well as social and intangible dynamics such as creation, creativity, networks, mourning, employment relationships.  I explore identity through the assumptions, politics and promises offered by photographic representation.  Collecting, archiving, play, choreographic interpretation of text and editorial book design have all been key components in my making of new representations.  

I explore photography as a tool for conceptual research, where systematization, repetition and the use of typologies build new identities and assign new meaning.

 

The creation of subjective inventories based on a wide range of subject matter, directs the viewer to question stereotypes and magnify ignored realities.​  I am interested in questioning the clichés, politics and duplicity of photographic representation.

Borrowing from photography's ample spectrum of established genres, whether street photography, studio portraiture, 19th century cyanotype prints, or flash photography I experiment with the medium's ability to record and amass, in order to then reclassify and display anew.​

Mi práctica fotográfica explora procesos de archivar - tanto material de objetos y personas como de dinámicas sociales e intangibles como la creación, la creatividad, las redes, el duelo, las relaciones de empleo.  Exploro la identidad a través de las suposiciones, políticas y promesas que ofrece la representación fotográfica.  Tanto la recopilación, el archivo, el juego, como la interpretación coreográfica del texto y el diseño de libros editoriales han sido componentes clave en mi elaboración de nuevas representaciones.  

Exploro la fotografía como herramienta de investigación conceptual, donde la sistematización, la repetición y el uso de las tipologías construyen nuevas identidades e asignan nuevos sentidos.

La creación de inventarios subjetivos basados ​​en una amplia gama de temas, dirige al espectador a cuestionar estereotipos y a ampliar realidades ignoradas. Me interesa cuestionar los clichés, la política y la duplicidad de la representación fotográfica.

 

Tomando prestado del espectro amplio de la fotografía de los géneros establecidos, si la fotografía digital de la calle, el retrato del estudio, o el cyanotype del siglo XIX imprime, experimento con la capacidad del medio de registrar y de acumular, para re-clasificar y exhibir otra vez.